2009. 08. 25.

Almás muffint sütöttem

Miután elkészültek a csillagok örömömben muffint is sütöttem.
A receptjét itt és most közzéteszem, hátha szeretné valaki elkészíteni!
Hozzávalók: 30dkg liszt, 1 csomag sütőpor, 15 dkg cukor, 1 vaníliás cukor, 1 kávés kanál só, 1 tojás, 2 dl tej, 1 dl olaj, 3 közepes alma, 1 kávéskanál fahéj.
Elkészítés: A muffin sütőket kivajazzuk- lisztezzük, vagy sütőpapírral kibéleljük. (Én szilikonos formába készítettem, ezért ezt a műveletet kihagytam). A lisztet elkeverjük a sütőporral, a cukorral és a sóval. Hozzáadjuk a kissé felvert tojást, a tejet és az olajat, végül pedig a meghámozott, lereszelt és fahéjjal megszórt almát. Jól összekeverjük és az előkészített muffin sütőbe kanalazzuk a tésztát. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 15-20percig sütjük.
Mindenkinek kedves egészségére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszi hogy írsz nekem ! :)