2009. 09. 04.

Felhívás


Amikor teás tasakból hajtogatok, akkor kb. így néz ki az asztalom.
Ezeket már régebben gyűjtöttem. Volt idő amikor ki akartam dobni az egészet. De szerencsére nem tettem, mert akkor most nem tudnék miből alkotni! Látszatra soknak tűnik, de valójában nem az.
Arra kérek minden kedves látogatót, hogy ha vannak ilyen vagy hasonló tasakjaik NE dobják el azokat!
Én szívesen átveszem őket! Meglepit kap érte cserébe!!!
Ha tudsz segíteni hagyj üzenetet! Köszönöm!
(A felhívás folyamatos.)
Egyébként a teás készlet következő darabja, már készülőben van. ;-))

4 megjegyzés:

  1. Tudok segíteni és nem dobom el a tasakot!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem már két tömött teásdoboznyi tasak gyűlt össze, de én olyan keveset használok fel belőle, hogy arra elég lesz annyi is, amit menet közben fogyasztunk. Szívesen átadom őket! :D

    VálaszTörlés
  3. Kedves Vacskamati!
    Előre is köszönöm a segítséget. Megkereslek e-mailban és ott majd egyeztetünk!

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)