2009. 09. 22.

Két jó dolog



Az első az, hogy régóta szerettem volna már kipróbálni a kollázs készítést és ma valóra vált! :) Köszönöm a segítséget mindazoknak, akik jó tanácsokkal láttak el. Név szerint Mankának, Zazáleának, Barbinak és Abilenek!!! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon tetszik! :)


A második pedig, hogy egy igen jól megtömött borítékot is hozott ma a postás. Vacskamati küldött nekem sok szép teatasakot. Köszönöm!!! Azért is örülök neki különösen, mert olyanokat is találtam a kis csomagban, amilyenek eddig még nem voltak a birtokomban. Meg kell mondjam, hogy azonnal válogatni és csoportosítani kezdtem a tasakokat. Már töröm a fejem, hogy milyen szépségeket készítsek belőlük! :)



4 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy sikerült!Jó lett.

    VálaszTörlés
  2. Régebben, olyan 10 éve :o) rengeteg teatasakot hajtogattam, mára elfelejtettem. Sok teát iszunk, gyűjtsek-e neked én is? Csak győzd hajtogatni, amit többen küldünk neked!
    A kollázs pedig nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zazálea!
    Ha nem túl nagy fáradság, akkor gyűjtheted. Nem baj ha sok lesz, majdcsak felhasználom egyszer. Végül is enni úgysem kérnek! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy jó helyre kerültek! Alkoss belőlük szépeket! :)

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)