2009. 10. 19.

Itt vagyok ragyogok...

NEM vesztem el, csak nem nagyon volt mit megmutatnom! :) Most se igazán sok minden készült, de ezt a néhány dolgot örömmel közzéteszem!
Előtte még meg kell említenem, hogy én is mint oly sokan megkezdtem a karácsonyi visszaszámlálást, és kicsit megriadva tapasztaltam, hogy bizony már tényleg nem sok van hátra! Igyekeztem a gondolataimat gyorsan rendezni és eszembe jutott, hogy valahol van fóliafestékem. Meg is találtam és készítettem néhány matricát karácsonyi mintával. Sajnos a piros színűvel van valami, mert miután megszárad berepedezik, és nem túl szép. Azt hiszem, hogy majd a többi színt fogom inkább előtérbe helyezni! :) Na és akkor íme a matricák:
A fenyő az még nem száradt meg teljesen, de már annyira szerettem volna lefotózni őket. :D
Üvegre, ablakra ,csempére nyugodtan fel lehet "ragasztani". Az a lényeg, hogy sima legyen a felület amire fel szeretnénk rakni. Ezekkel a kis mintákkal biztosan sikerül karácsonyi hangulatot teremteni.
******
Készült két kis csillag is karácsonyfadísznek. Amíg nem kerülhetnek fel a nekik szánt helyre, addig a csilláromon fognak lógni. :D
Kicsit el vagyok maradva az ajándékláncos meglepivel is, úgyhogy van mit behoznom. Szorítsatok, hogy időben elkészüljek! :D

5 megjegyzés:

  1. Jók lettek a matricák és a csillagok is szépek!

    VálaszTörlés
  2. Egészen karácsonyi hangulat alakulgat ki itt nálad...
    Szuperek a díszek,a kék csillagnak annyira jó szine van !

    VálaszTörlés
  3. Szorítok :)
    Csudaklassz dolgok vannak itt nálad!

    VálaszTörlés
  4. Milyen szép blogod van és milyen sokmindenhez értessz! Ez nagyon klassz:)

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)