2009. 11. 30.

Adventi koszorú és papír angyal

A mi adventi koszorúnk ilyen. Az igazsághoz hozzá tartozik hogy ugyanaz mint tavaly volt csak újak rajta a gyertyák, de szigorúan a liturgikus színeknek megfelelően, azaz 3 lila és 1 rózsaszín. Tegnap nálunk is megvolt az első gyertyagyújtás! :)
Készültek papír angyalok is a hétvégén. Szeretem ezt a mintát, mert csak körbe kell vágni a vonalak mentén  a figurát, majd a bevágásokat egymásba tűzve készen is van. A díszítés már teljesen a mi ízlésünkre van bízva. A mi angyalkánk most az adventi koszorúra vigyáz. Amikor nagyon elfárad a nagy vigyázásban akkor kicsit becsukja a szemét pihenésképpen. Éppen ezt a pillanatot sikerült lencsevégre kapnom! :)

 

Felteszem a mintát (4db van egy A/4-es lapon) hátha kedvet kap valaki az elkészítéséhez. Még annyit, hogy a kivágást követően az x-el jelölt részek kifognak esni a mintából. Ez ne zavarjon meg senkit! Egyébként érdemes kicsit vastagabb papírból esetleg kartonból készíteni, mert így sokkal könnyebben megáll.
Jó angyalkázást! :)



6 megjegyzés:

  1. Erre az angyalkára emlékszem gyerekkoromból. A Dörmögő Dömötörben volt néhány kivágható, addig nyúztam őket, míg el nem rongyolódtak. Mindegyiknek nevet adtam, úgy játszottam velük. :D

    VálaszTörlés
  2. Erre én is!és sosem tudtam szépen megcsinálni!:)
    Szép a koszorúd is!

    VálaszTörlés
  3. Szép az adventi koszorúd és az angyalka is.Petrának már van!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi az angyalkákat. Mindjárt nyomtatom is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nem a legjobb oldal, amit valaha láttam, de az angyalkák jók voltak!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Ilyen angyalkát 4.oszt-ban csináltunk először!:))
    Idén egy újságból próbáltunk ihletet meríteni,aminek segítségével ugyan, de már megvan hogy milyen karácsonyfánk lesz.Ami végülis a natúr fa nevet kapta,mert az osztályfőnök szerint sokkal szebb egy egyénileg készített karácsonfa, mint egy gépileg gyártott díszekkel dekorált.:)) Az angyalka nagyon jól jött :))

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)