2009. 11. 02.

Ajándéklánc

Szó szerint az utolsó pillanatban készültem el az ajándékláncos meglepivel! Kataanya, aki mellesleg a húgom (ha még nem mondtam volna) volt az akit megajándékoztam! Tegnap este sikerült személyesen átadnom neki a csomagot! Került bele egy polárból varrt kaktusz tűpárna a tetején virággal, egy teacsillag, egy ablakra tehető mosolygós csillag, egy ceruza a végén radírral, cukorka és pluszként egy meleg polár babaruha sapkával együtt Petrának az unokahúgomnak. A ruhácska elkészítésénél segítségem is volt édesanyám személyében, aki már több hasonló darabot varrt! (Igyekszem majd azokat is megmutatni hamarosan!) Én úgy láttam, hogy sikerült vele örömet szerezni anyának is és lányának is! Remélem, hogy ez tényleg így van! :O) 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!! Tündéri a kisruha, majd a "tulajdonosával" is fotózhatnál :):):) Hát, a kaktusz jó, hogy virágzik, így senki nem gondolhat "másra" :):):):):):)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, nagyon örültünk neki!

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)