2009. 11. 18.

A csillagokon túl..

Mivel az utóbbi időben kb. 20 db különféle csillagot hajtogattam úgy döntöttem, hogy megpróbálkozok valami mással is. Most ezeket a virágokat sikerült kihoznom a tasakokból. A sárga színt előszeretettel előnyben részesítettem mindegyiknél. Valószínűleg azért, mert már nagyon unom, hogy megint esik és minden olyan szürke odakint. Ezekkel a színekkel legalább egy kis napfényt próbálok csalogatni a szobába! :)))


˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘
Rábukkantam egy régi darabra is, amit egy vásárra készítettem, de nem volt túl nagy sikere. Pedig szerintem elég jól sikerült. Vagy mégse???


2 megjegyzés:

  1. Ezek a virágok nagyon tetszenek!Nagyon belehúztál az utóbbi napokban!:)

    VálaszTörlés
  2. De helyes kis tulipánokat készítettél!!

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)