2009. 11. 06.

A legújabbak

Ez a három mű született azóta amióta nem jelentkeztem. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy mindegyik saját kútfőből pattant ki! :))) Most nem a már megszokott csillag formát vették fel, de szerintem így is elég jól mutatnak. Ti mit gondoltok ??? Egyenlőre csak egy-egy darabot készítettem belőlük, de valószínűleg lesz folytatás. Annál is inkább mert Anitától kaptam cseremütyürért rengeteg sok szép teatasakot! A jelenlegi mennyiségem (bár nem számoltam meg pontosan) most már több száz darabra rúg! Úgyhogy bőven van miből válogatnom. :)))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek! Főleg a jobb szélső!

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik nagyon jó lett, főleg , hogy saját ötlet!:) A harmadik pedig többfunkciós is lehet.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!Nagyon jók lettek!!

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)