2010. 01. 30.

Nem vesztem el...

...CSAK nagy fába vágtam a fejszém, ugyanis kitaláltam hogy egy általam szerkesztett oldalra fogom rendszerezni a teatasakjaimat. Hát elkezdtem és alakulgat is a dolog, de hát ugye jó munkához idő kell. :) 
A kreativitásomat mostanság szerintem ebben fogom kiélni, de azért megpróbálok igyekezni vele mert már én is szeretném egybe látni a végeredményt.
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Ha van még olyan illető, aki nem voksolt itt nálam, de szívesen megtenné, annak üzenem hogy még megteheti néhány napig, mert utána aki bújt aki nem a szavazást lezárom. :)

4 megjegyzés:

  1. Hát az oldal szerkesztés az tényleg nagy fa!
    Én az előző blogommal hetekig szenvedtem, és nem felejtem azt a megkönnyebülést amikor kész lett. :)
    Ráadásul az freeblog, nem is ilyen egyszerű, mint ez a remek kis blogspot, így mire végeztem a HTML kódokat kívülről fújtam!
    Nagyon kiváncsi vagyok mit alkotsz! :)

    Gyorsan leadtam a szavazatomat is! :)

    VálaszTörlés
  2. Már nekem is jojózik a szemem a kódoktól, de akkor is megcsinálom! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, hogy szereted-e a díjakat, de én megajándékoztalak eggyel. :o)

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)