2010. 01. 04.

Új Év- Új Díj :)

 

Ezt a díjat kaptam kedves húgomtól Kataanyától. Igazából úgy érzem, hogy nem is nagyon érdemlem meg hiszen mostanság nemigen voltam valami kreatív (lásd pl. decemberben mindössze hat bejegyzésem volt, amiből ugye az egyik karácsonyi, egy másik pedig újévi). Ennek ellenére persze nagyon örülök a megtiszteltetésnek és igyekszem is eleget tenni a feltételnek, miszerint 7 olyan dolgot kell elárulni magamról amit érdemes tudni rólam.

Hát akkor íme:
1. Munkanélküli vagyok, sajnos. :(
2. Január végéig egy számítógépes tanfolyamon veszek részt, ami bízok benne hogy segítségemre lesz majd az álláskeresésben.
3. Eredeti szakmám ruhagyártó, ill. ruhaipari technikus.
4. Dolgoztam már szociális területen és voltam eladó is.
5. Hívő katolikus ember vagyok, akinek van hittanári végzettsége. (jelenleg is hitoktatok)
6. Szeretem a gyerekeket. (az unokahúgomat különösen is)
7. Nincs jogosítványom (szerintem egyenlőre nem is igen lesz) és nem tudok úszni, de szeretek kézműveskedni. (lásd az eddigi ill. az ez utáni bejegyzéseimet) :)))

Azt hiszem úgy illik, ha rögtön tovább is adom a díjat. Az én választottaim, akik ha jól láttam még nem kapták meg eddig: Frivolina, Marcsi, Belinda.
  Kíváncsian várom, hogy miket érdemes tudni rólatok! :)

4 megjegyzés:

  1. Szerintem igenis kreatív vagy, klassz dolgokat készítesz. :) Az időnk nem mindig engedi meg, hogy sokat alkossunk.
    Örülök, hogy egy kicsit többet megtudtam rólad.

    Kívánok neked boldog , békés, kreatív új évet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy rám gondoltál!!!

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)