2010. 02. 09.

3 in1 bejegyzés

1. A szavazás amit egy hónapja indítottam ma lezárult. Köszönöm annak a több mint félszáz látogatónak, olvasónak aki megtisztelt és leadta a voksát. Jó érzés, hogy vannak olyan emberek akiket érdekel az amit itt a blogon "művelek". Minden egyes kategóriára érkezett szavazat, de végül a 30-35 év közötti korosztály nyert! :)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2. Elkészültem a teatasakos oldallal, amit itt, ill. az oldalsávban is megtudtok nézni. Azért vannak még hiányosságok (pl. a képek feltöltése), de ezeket igyekszek hamar pótolni. Lehet ám véleményt nyilvánítani, sőt minden építő jellegű kritikát szívesen fogadok! :)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3. És hogy legyen valami kreatív is egyenlőre ezt a megkezdett hímzést tudom mutatni. Érdekessége, hogy farmer anyagra van rajzolva a minta. Egy szatyit szeretnék majd készíteni belőle. :)

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ui:  Nem rég hallottam és jót nevettem rajta: - Hogy hívják a magyar autószerelőt? - Bekő Tóni. :)))

3 megjegyzés:

  1. Kedves Évi, szavaztam volna, de egyik feltüntetett korosztályba sem tartoztam már bele... :( sajna ...
    A farmeres hímzés nagyon tetszik ,a vicc nem különben :))

    VálaszTörlés
  2. Ahimzéssel hajrá!!!
    Én is sokat hímeztem, amikor gyes-en voltam, vagy 32 évvel ezelőtt.
    Émama

    VálaszTörlés
  3. Hát a mi korosztályunk van többségben. :)
    A farmer tatyók és szütyők sosem mennek ki a divatból, nekem is van több darab, imádom őket.

    A vicc csúcs! :D

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)