2010. 02. 02.

Új ruhát kapott a blogom+újabb díj

 Ideje is volt már, mert az előző nem igazán volt időszerű! (de azért a hópelyheket még meghagytam, egy darabig) Arra gondoltam mivel tegnap új hónapot kezdtünk új köntösbe öltöztetem a blogot is. Hát jó pár sablont végignéztem és kipróbáltam az biztos, mire hosszas válogatás után végül is e mellett döntöttem. Nem akartam se túl kirívót, se túl egyszerűt. Na de száz szónak is egy a vége, most ez volt nálam a nyerő. 
És nektek hogy tetszik?
~°~°~°~°~°~°~
Altair újabb díjjal lepet meg, amit nagyon szépen köszönök neki.


Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

A 4. pontban leírtaknak már eleget tettem az idén itt, ezért most nem írom le újra. Annyit módosítok rajta, hogy a tanfolyamot azóta sikeresen befejeztem.
Akiknek tovább küldöm a díjat:
Dia, Treboretta, Dóri, Sziranszki, Kicsikató, Ili, Batorba.
Fogadjátok tőlem sok szeretettel!
 

7 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, kellemes színek... Jól választottál.
    Gratulálok a díjhoz is.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik az új külsőd! Gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  3. Tetszik az új arc! A díjhoz gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Ebben a pillanatban teszek eleget az elsö pontnak!:D
    Nagyon köszönöm,hogy gondoltál rám!:DDD

    VálaszTörlés
  5. Jó választás, kellemesen tavaszos:)

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom, nekem is nagyon tetszik!
    A mályvás, drappos színek mindig jöhetnek! :)

    VálaszTörlés
  7. Mindenkinek köszi a szép szavakat! :)

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)