2010. 04. 14.

Újra itt

Már több mint egy hete hogy nem írtam semmit a blogra. Az igazság az hogy eddig nem is nagyon volt mit mutogatnom. De ma egy kis csomagot hozott a postás! Az É betűs levendulazsákom volt benne amit Zazáleától kaptam ajándékba. Még húsvét előtt ajánlotta fel a kis zsákocskákat és mivel jókor voltam jó helyen én is szert tehettem az egyikre. Egyenlőre valami jól látható helyen hagyom és ha már kigyönyörködtem magam benne, akkor beköltöztetem a ruhásszekrénybe. Itt is köszönöm szépen!

Hajtogattam két csillagot teatasakokból csak úgy mindenféle apropó nélkül. Ez egy nagyon egyszerű minta, de mindig amikor elkészítem rácsodálkozok hogy milyen jól tud mutatni. Az elkészítés menetét ITT már mutattam egyszer. Próbáljátok ki ti is!

Az egész napos eső miatt hogy egy kicsit jobb kedvünk legyen az egyik virágzó meggy fa is idekívánkozott.  :)

3 megjegyzés:

  1. Évi! Szerinted ezeket a csillagokat meg lehet csinálni szélforgónak?
    Nagyon tetszenek, és kellene színes szélforgókat gyártanom.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos kis zsákocska! A csillagok is szépek!

    VálaszTörlés
  3. Raindrop: Szerintem simán elkészíthetőek szélforgónak is! Ha sikerült elkészítened szívesen megnézném hogy milyenek lettek! :)

    VálaszTörlés

Köszi hogy írsz nekem ! :)